Misiunea mea

Metoda mea unică ”Nota dorită în BAC” te ajută să reții informațiile pe termen lung într-un mod rapid și plăcut, conectând Istoria cu alte discipline și dezvoltându-ți gândirea critică. Aceasta transformă pregătirea pentru Bac într-o experiență utilă pentru viață, bazată pe tehnici moderne inspirate din Occident. Sau dacă îmi dai voie să-ți vorbesc din suflet așa cum o fac la curs, misiunea mea este să te ajut pe tine să înveți mai ușor, într-un timp mai scurt, să te susțin să-ți descoperi calea și să-ți dezvolți potențialul tău maxim pentru a ajunge în viața acolo unde îți dorești tu.

Sunt Corina Lenard, Profesor Doctor în Istorie, expert în Politică Externă și Diplomație, autor de cărți, dascăl și fondatoarea Metodei ,,Nota dorită în BAC” și a Cursului ,,Cum să obții nota dorită la Istorie”. Am o experiență didactică de peste 13 ani în domeniul Educației, am predat timp de 3 ani de zile la Universitate Istoria Secolului XX și am activat ca cercetător științific. Am pregătit peste 3.000 de elevi în mediul online care au promovat cu brio Bacalaureatul, ajungând la Universități de prestigiu din țară și din străinătate.

Eu cred că un elev cu rezultate slabe la Istorie poate deveni altul în doar câteva luni.

Viziunea mea

Astăzi avem resurse inepuizabile pentru a ne educa și a crește.

Ceea ce face diferența este că eu nulucrez doar cu niște informații pe care le transmit mai departe, urmărind o istorie dintr-un spectru al memorării unor date cantitative, ci eu lucrez cu mintea și cu sufletul elevilor

De aceea, consider că este în esență o foarte mare diferență între a fi profesor, meditator și dascăl...

Certificările mele

Povestea mea

În urmă cu mai bine de 27 ani pur și simplu nu înțelegeam nimic la școală, iar de multe ori nu avea niciun sens în mintea mea ceea ce mi se preda la clasă. Făcând parte din generația de copii ,,post-decembristă”, am experimentat programa greoaie, profesori care erau formați în vechiul sistem și foarte multe restricții și pedepse de tot felul.

Deși eram o fire curioasăși îmi plăcea de micăsă citescși să studiez,aveam groază de școală, detemele interminabile,de unii profesori care ne jigneau la clasă și nu spuneau zilnic că,,nu suntem buni de nimic”,,,nu știm nimic”sau că,,nu o să facem nimic în viață”,etc...

Pe atunci meditațiile erau un adevărat lux și doar puțini copii din generația mea aveau familii care își permiteau cu adevărat să plătească săptămânal ore în privat. Cei care făceau meditații, bineînțeles cu profesorul sau profesoara de la clasă, aveau și anumite privilegii, fiind favorizați la ascultat plus că primeau mereu note mai mari, decât noi ceilalți.

Încă din primele zile de școală am simțit că este ceva disfuncțional și deși eram un copil, îmi doream cu ardoare ca ceva să se schimbe în bine, dar nu-mi dădeam pe atunci seama cum. Toate aceste lucruri mi-au impactat profund copilăria și aveau să mă pregătească pentru misiunea mea.

Iubirea față de Educație și Istorie: de unde a pornit?

La fel cum iubirea este o construcție zilnică, învățarea este un proces continuu.

De când eram mică aveam o sensibilitate pentru cărți pe care eu nu o înțelegeam atunci, dar îmi permitea să-mi ajut colegii la teme, lecții sau alți copii mai mici decât mine să învețe mai ușor.

Pentru că munceam mult acasă la teme și studiu, am devenit în scurt timp probabil ,,cea mai căutată colegă din clasă”, care îi ajuta pe toți la toate materiile.

Când mă uit în urmă, amintirile care îmi vin primele în minte sunt cele în care mă jucam în copilărie ,,de-a profesoara” pe unde apucam: iarna pe casa scărilor, vara în spatele blocului sau prin parcuri.

Iar primul contact cu Istoria -care s-a transformat în dragoste la prima vedere- a fost descoperirea cărții,,Legendele Olimpului”.Eram în clasa a IV-a, în vacanța de Iarnă, iar între Crăciun și Revelion am terminat de citit cele 2 volume.M-a fascinat de îndată lumea antică greacă și de aici a pornit totul…

Mi-am dat seama căIstoria mă atrage, că mă stârnește și mă face să descopăr lumea, chiar dacă la acel moment se putea doar prin intermediul cărților.Era doar începutul pentru ceea ce destinul îmi pregătea...

Clasa a 12-a – un moment crucial în viitorul meu

La liceu totul s-a schimbat. Eram deja o adevărată ,,autodidactă” și stăpâneam niște tehnici de învățare pe care nu le spuneam colegilor mei. Citeam enorm, citeam foarte mulți autori, de la literatura universală, beletristică, biografii, istorie, geografie sau alte științe umaniste.

Unii colegi mă numeau ,,tocilară” și sincer nu mă deranja, pentru că niciodată nu m-am considerat asta. Eu nu învățam pentru note, spre deosebire de ei, ci învățam de drag doar ceea ce-mi plăcea, pentru că știam că va contribui la succesul meu profesional.

Îmi selectam doar ceea ce consideram că îmi era util și asta mi-a fost extrem de util ulterior pe durata studiilor universitare și doctorale și în cariera mea viitoare.

Fără meditații, fără profesori în privat la nicio materie, am reușit prin studiu individual acasă să obțin un rezultat spectaculos la BAC: a doua elevă pe județul Mureș cu media 9.93.

Da… am luat 10 la Istorie, 10 la Geografie și 9.80 la Română! Am intrat chiar în topul primilor elevi din țară cu cea mai mare medie de promovare a Examenului de Bacalaureat.

După ce am cochetat cu Academia de Poliție, dar nu am mai putut aplica (datorită faptului că îmi lipseau 2 cm din înălțime) m-am îndreptat spre 2 facultăți la zi: Drept și Istorie.

CONTACT

Urmărește-mă pe rețele

Corinalenard.ro © 2025. All Rights Reserved.

CONTACT

Corinalenard.ro © 2025. All Rights Reserved.